VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En vecka senare

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Oooops, ser att jag inte bloggat på en hel vecka, men så kan de bli ibland. Alla har inte med och göra vad som händer i mitt liv. Och har haft fullt upp med en massa.
 
Förra fredagen fick jag besök av en person som bjöd på vin, när denne sedan åkte vidare så mötte jag upp Nilla o Linda och var på nyöppnade Natalies och där var hur kul som helst, mysigt med. Träffa mssa roliga människor. Nackdelen är att lokalen är så stor med tanke på att vi hamna vid ett bord närmast utgången och toaletten låg längst ner i lokalen. Och alla ni som vet hur kissnödig jag är kan ju fatta vad jobbigt det var..haha..typ när jag varit på toa och promenerat hela lååånga vägen tillbaka så var det ju nästan dags för en kisserunda igen..haha.
Hamna såklart på efterfest och kom hem runt 5-tiden på lördagsmorgonen.
Så min fredag kallar jag helt klart lyckad.
 
Fredag idag igen, så man bli nästan sugen på en runda igen, men nej..idag ska jag vara hemma och kolla serier och film, har äntligen hittat några nya filmer som jag är sugen på att se. En del serier gör ju uppehåll nu till efter nyår, och flera av dessa har slutat sååå spännande...grrrrr.
 
Sons Of Anarchy är oxå slut för gott. Kommer och sakna den serien grymt mycke, sorgligt slut som bara den. Bästa serien som någonsin gjorts.
 
Idol finalen har varit och rätt person vann, heja fröken Ajax.
 
Igår var det Big Brother finalen och alla 4 hamna på den plats jag gissat
1. Anders
2. Anna
3. Erland
4. Pelle
 
Storm/orkan på väg in idag, så idag har jag/vi fått ledigt eftersom ingen vet när den kommer och tågen slutar rulla. Man vill ju lixom vara säker på att man kommit hem, för inga ersättningsbussar skulle sättas in. Och att gå hem är inte ens ett alternativ, jag menar 17 km, vem går så långt frivilligt.
 
Så idag eller imorgon måste jag baka lussekatter, aldrig nånsin varit så sent ute som nu, har alltid varit klar med dessa innan Lucia, men i år ser det mörkt ut. Blir så när man har fullspäckat schema. 
 
Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma.
 
Önskar er alla en trevlig fredag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: