VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ljushuvud

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Magnetröntgen av öronen avklarad, mindre mysigt bara. Huvud och en del av överkroppen in i en smal tunnel i ca 25 min, var inte beredd på hur de skulle se ut där inne så var lite obegagligt först, men jag blundade nästan hela tiden så var de ok.
 
Man ligger ju med ett såkallat nät över huvudet, i hård plast. En antenn som de kallar det och sen bankar, slår och brummar det rätt högt även om jag hade hörlurar med radio musik. Och detta gjordes i 3 omgångar på 5 min, 7 min och 8 min. Men nu är det gjort i alla fall, skönt.
 
Tror det där balansprovet är lite läskigare för då ska dom hälla vatten i 2 olika temperaturer i vardera öra och filma mina ögon vilkdet kommer att ta 90 minuter. Kan man väl fasa för faktiskt.
 
Blev ut och in i en del affärer, men inget som lockade kräsna jag när det gäller kläder.
Hitta en fräck mössa på H&M, undrar om jag kommer att synas i mörkret..haha..ja även dagtid såklart.
 
Längtar tills min USA mössa kommer, 2 veckor sen jag la ordern, men tar ju tid från Kina fick jag meddelande om
 
 
 
Oxå är affären Tiger ett måste när man är i Hässleholm, så där hitta jag salt o peppar kar till min samling i form av hamburgare, fräckt
 
 
Hämtade även ut ett paket idag med min nya Samsung Galaxy telefon, inte hunnit ta kort, kanske gör det imorgon.
Snabb leverans, beställde den i lördags, så 3 dagar kan man ju inte klaga på. Plus att det var rabatt, ja julrea gissar jag ju
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: