VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rött blir gult

Kategori: Jag o min vardag

   
 
Bakade en sats lussekatter innan idag, samtidigt som jag tvättade. Gott som fasen, svåra och låta bli, så de ligger nu i frysen. Som om de skulle hjälpa då när man kan tina de i micron på nolltid..haha
 
 
 
 
Och nu blir det åter till soffan. Har ju börjat köra om Criminal Minds från säsong 1. Finns ändå inget bra på TV och många av mina serier jag följer har ju uppehåll..trist nog.
 
Tänkte ge mig på en ny serie som heter "White Collar", har 5 säsonger så här långt. Hört den ska vara bra, och tror nog det är något för mig efter att ha sett en liten trailer av första avsnittet.
 
Om någon av er sett den eller ser den så får ni  gärna skriva ert tycke om den....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: