VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista dagen av år 2014

Kategori: Jag o min vardag

 
 
En dag som denna, självaste nyårsafton så ska man ju festa och fira. Eller? Ett måste, eller inte. Tycker det är upp till var och en faktiskt.
 
Jag är kluven, är bjuden på fest i Helsingborg, Klippan och Hässleholm. Men kluven som sagt eftersom jag verkligen inte kan sova borta. Så jag får se hur jag gör med detta.
Kanske har ett val att festa till det hemma med nån vän, och då blir det ner till Natalie´s som har trubadur och öppet till kl: 02.00...då vet jag i alla fall att jag kan promenera hem och få sova i min egen säng.
 
Beslutsångest deluxe.
 
Eller så skiter jag i allt och bäddar ner mig i soffan och kollar film..hahahaha.
Nä lutar nog åt hemmaplan och Natalie´s som sagt.
 
 
Sista gången för i år som ni hör från mig
 
Bye :P
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: