VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

OJ

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Var tog helgen vägen, redan söndag ju..hmm.
 
Som jag ana så banga personen igår, men fick ett oväntat samtal så fick faktiskt besök igår iaf. Ett mycke trevligt sådant. Såklart såg jag ju på Melodifestivalen och inte direkt några låtar som föll mg i smaken, men helt klart att de var rätt som gick vidare till finalen. Oscar Zia och Ace Wilder.
 
 
 
Potatisen är kokt och salladen ska göras om ett tag. Såklart kommer receptet att läggas ut i min matblogg under dagen. Så håll utkik om ni är nyfikna, annars låt bli...hahaha!!!
 
http://mariesrecept.blogg.se
 
Vet inte varför inte mina länkar i bloggen inte går att klicka på, får ta o kontakta ansvarig för denna portal och se vad felet är.
 
Nu ska jag sätta mig med ett hemarbete vi fick i fredags för att vi fick sluta tidigare.
Sen är de den vanliga söndags städningen som ska göras så man har allt i ordning hela veckan när man kommer hem sent.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: