VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Usch vad hemskt

Kategori: Tankarna flödar

 
Såg precis en artikel på aftonbladet som gjorde mig upprörd och illa till mods. En giraff unge ska avlivas och obduceras helt öppet på Köpenhamns Zoo. Ja så att barnfamiljer kan se detta, tycker inte att det är något för små barn att ta del av. Och vad jag menar är att de kanske finns de som missat denna artikel och råkar av en händelse komma precis när de sker. 
Usch för att det får gå till så här.
 
Sen ska lilla giraffen bli mat åt lejonen, hemskt..ja ja jag fattar väl att dom oxå ska ha mat. Men att fånga in vilda djur och tjäna pengar på inlåsta i sin inhägnad/bur har jag aldrig gillat. I de vilda och fria sker det ju naturligt att olika djur dödas av andra djur för överlevnad inget man kan påverka
 
Kanske gillar ni inte mina jämförelser, men hoppas ni förstår mitt tänk, om inte så tänk efter både positivt o negativt så förstår ni, för jag tycker inte det är okej och fånga vilda djur och sen ska dom bli mat åt de andra vilda djuren. 
 
Tror nog att majoriteten av mina läsare håller med om att detta är hemskt.
 
 
 
 
Kolla så söt han är
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: