VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

11.38 - 12.02

Kategori: Jag o min vardag

 
 
11.38 ringer telefonen och en kille presenterar sig med namn som jag inte minns nu och säger att han är från Ekeby möbler och står med min soffa i min port.
 
Lägger på och går ner, och jodå där står 2 killar, snygga och tatuerade...wow...haha. Och de erbjuder sig till och med att montera ihop den. Såklart att jag säger ja, för då går det ju fortare och få se resultatet. Och det var ju inte fel att stå och se dessa killar jobba lite med tanke på att båda två var slurpiga ögongodis..haha.
Dom satte till och med på möbel tassar på benen, de kallar jag bra service
 
Snabba var dom oxå, betalningskvittot visar 12.02.
Och inte nog med detta, dom tog även med sig allt kartong papper och plast som soffan var inpaketerad i. Detta kan man väl kalla tur och lite lyx.
 
Och så jävla snyggt jag har nu alltså, bara ett bord som jag ska jaga rätt på nånstans.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: