VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

11e dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
Vet att jag varit dålig på att blogga nu i över en vecka. Är inte den som klagar o gnäller men efter många dagar så får man nästan nog....Har haft så ont o knappt kunnat göra nåt alls. Sitta o ligga har varit värst, upp o gå kan man ju inte hela tiden. Men sjukgymnasten sa vila i fredags efter jag varit där. är nu inne på dag 11 med det onda. Ont i nacke, skuldror o strålar ut i armarna o fingrarna o sticker o domnar. vaknar varje morgon utan känsel. Gör ont konstant, finns inte en enda tablett som hjälper, provat allt till o med tramadol...suck.
Men visst lätta de lite efter massagen jag fick av sjukgymnasten i fredags. Men de tär sån där smärta som söker en hela tiden.
 
Så de här med datorn o att blogga får vara så länge de gör ont
Men jag är inte sjukskriven eller hemma för de, jag gör de jag ska, så de så, men i min takt, vilket är accepterat av vederbörande
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: