VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Alkohol och änglar del: 1

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag är lördagen här och den planerad festen ska bli av. Blir mat först som jag ska tillaga, vad de blir berättar jag inte nu, för då blir de ingen överraskning. 
Men när maten är avklarad kommer de fler folk, gissar på att de även lär komma objudna, alltid någon som ringer eller sms:ar och kollar av om man festar. Så vi får väl se vem och hur många vi blir. Bara folket är kul så kan det kvitta.
 
Härliga lördag är de verkligen då vi har typ 2 dm snö, och nej jag har inte varit ute än. Men gissar på att en å annan snöängel kommer att fastna på kort..haha..sånt man inte kan låta bli att göra, det är ju ett måste..haha
 
Hörs imorgon med den spännande fortsättningen....haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: