VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter

Kategori: Jag o min vardag

 
Just precis vad det är här, klockan är snart 16.00 och jag har hunnit massor.
 
Varit på Ica och burit hem 2 kassar med varor. Tvättat 4 maskiner tvätt, diskat, ätit kotlett med ugnsbakade grönsaker, röjt ur 2 skåp och slängt gamla plastburkar (samlat på mig för många kände jag). Förberett kycklingsalladen jag ska ha med mig till lunch imorgon, Renbäddat. 
 
Och ändå somna jag vid 4-tiden i morse, men var uppe kl: 10. Man är verkligen lyckligt lottad med att aldrig bli bakis, det enda som händer är att jag är extra hungrig och sugen på coca cola..haha. 
 
 
Nä nu ska jag ut i köket och göra klart salladen till imorgon, sen blir det lite mer röja här hemma innan duschen och TV i min nya soffa..hehe!! Äntligen använder jag min 3 år gamla 42 tums platt tv som i stort bara stått där utan nån nytta..haha
 
Flitig söndag i alla fall
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: