VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bra start på denna dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Känns som en bra dag detta, hemma igen och precis fått i mig lite kycklingtabbouleh
 
Tog tåget 08.19 i morse till Klippan och på det satt även fina Jennifer, vi fick oss en liten pratstund och att slå följe en bit på vägen när vi hade gått av tåget.
 
Knä träningen gick bra idag, körde på en timme ungefär. Och har nu bestämt att det ska vara måndagar, onsdagar och fredagar Kl: 10.00. Jag är ju ändå i Klippan hela dagarna och har friskvård på schemat den tiden, så kan ju inte bli bättre.
 
Sen när jag kom till min aktivitet strax runt 10 tiden så får jag veta att vi ska få gå hem klockan 12, vilket det inte blev, utan det blev halv 12. Tur så jag slapp vänta en timme på tåget.
 
Fick även idag veta att jag tydligen har rätt till 4 veckor semester, så jag ska kontakta försäkringskassan och se när mitt s k brytningsdatum är. För att få veta hur många dagar jag har rätt till. Hoppas inte datumet gått ut. Så kanske jag tar en vecka ledigt första veckan i augusti, brukar ju vara en fin månad vad gäller väder
 
 
 
Gott gott från Netto
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: