VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dag 4 av 14

Kategori: Jag o min vardag

 
4e semesterdagen idag och den har jag tillbringat på Väla med mamsen. Vi åkte tidigt i morse. Och jäklar vad folk det var på tåget då. Märks det är semestertider.
 
Massa affärer var vi inne i, men hitta inte alls mycke. Kräsna jag med min egen stil, alla tröjor/toppar är ju så förbannat långa. Jag vill inte ha såna som räcker ner över rumpan, de ska ha en längd som slutar precis där troskanten börjar. Och då snackar jag om boxertrosor, vilket jag såklart köpte några idag. Ååå att jag är så kräsen när det gäller kläder, där var ju så mycke rea på allt. och ändå blev det så lite jag fick med mig hem. Suck
 
Var fasen ska jag hitta tröjor som jag kommer att trivas i, hmm...får väl inte ge mig och fortsätta och leta.
 
Just de ja, när vi gick av bussen vid Knutpunkten så sitter Billy Kim från farmen där på en bänk, lite kul och se henne live, hon var sig lik.
 
Byxor från New Yorker. Har ett par sådana sedan tidigare med svart där dessa har orange/korall rosa, blir inte klok på hur jag ska beskriva färgen..haha.
Mycke bra byxa, för man kan dra upp dom till strax under knäet utan att det ser klumpigt ut.
 
 
 
Oxå ett linne, även detta från New Yorker
 
 
 
Oxå lämnar man aldrig en shoppingrunda utan att ha fått med sig boxer hem, 3 par denna gången. Dom i mitten ligger med baksidan upp, annars hade ni ju inte fått se den coola texten..haha
 
 
Nu är man då hemma igen och ska försöka komma på något gott att äta till middag ikväll. Så trött på mat när det är så varmt väder. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: