VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inställt

Kategori: Jag o min vardag

 
Blir inget Väla idag, vi väntar pga det lovats oväder med regn och åska. Mindre kul och vara på resande fot då. Sen vet man aldrig hur kraftig åskan blir. Tänk så slår den ut tågsignalerna så att tågen slutar gå eller blir försenade. Nä sådant kan man vara utan.
 
Just nu regnar det ju, dock inte så att det vräker ner, men ändå. Jodå nu ökar regnet på. Så gör rätt i att stanna hemma.
 
Så vi satsar på fredag istället, imorgon kan jag ju inte pga sjukgymnasten på förmiddagen.
 
Nu ska jag ta mig en frukost och sen får det bli Netto och börja hamstra hem Cola Zero flak, har bara 20 burkar kvar från förra rundan..haha. Men gott är det
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: