VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha..tack för den

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Vaknade klockan 7 i morse och gick inte och somna om, måste vara värmen. Somna vid 3 inatt och sovit skitdåligt, visst det gör jag alltid, men denna natten har varit extrem.
 
I alla fall så klädde jag mig och tog en 45 minuters promenad i de fina vädret. Bättre än att ligga och vända och vrida sig i sängen.
 
 
 
Ringt mamma och mormor mår bättre.
Hon är ju hos mamma nu en vecka. De ringde ambulans vid 16-tiden igår och då svarar de på 112 att de kan ta 4 timmar innan de kommer. Va fan håller dom på med, mamma ringde igen vid 19-tiden och då var där telefonkö på 112 och till svar fick hon att de skulle ringa tillbaka inom 2 timmar.
Vid 20 tiden kommer en läkarbil hem till henne och undersökte mormor noggrant
Alltså så här får de ju bara inte gå till, min mormor är inte 20 år precis, hon är faktiskt 85 år och de klassas väl som gammalt och alla symtom då kan vara livshotande.
Frågan är om man inte skulle ta och göra nån form av anmälan/klagomål.
 
Detta gjorde mig arg igår kväll kan jag säga
 
 
En sak till, tog ju ut min piercing i tungan i tisdags. Provat och ha den i lite då och då sedan dess, dock bara korta stunder i taget. Men det går verkligen inte. Helt sårig och svider och torr i munnen i underkäken, plus tungan känns bredare än vanligt och gör ont lixom, svårt o förklara. Men är rädd för att min tid är förbi med piercad tunga.
 
Folk säger att det inte växer igen på lång tid...FEL..hålet har blivit smalare och smalare av att bara ha i piercingen ca 3-4 timmar per dag. Kan ju gå 12 timmar mellan gångerna med.
Ja ja jag överlever nog om jag måste ta bort den för gott...synd bara ändå. Känns naket utan på nåt sätt...snyft...hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: