VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min andra lediga dag

Kategori: Jag o min vardag

 
Igår tog jag ut en semesterdag pga att min morbror med sambo och ena sonen kom hit från Trelleborg till mamma för att hämta mormor. Vågade inte sätta henne på tåget så som hon mått när hon var här.
 
Faktiskt kul och träffa dom även om det är typ 10 år sedan sist. Eller ja min morbror var ju här en sväng förra sommaren och hämtade mamma. Jag är inte den där personen som pallar med att umgås med släkten..haha
 
Idag är de bara en ledig dag helt enkelt som ÖB (öresundsbemanning, om ni glömt varför jag skriver ÖB) gav oss alla. Snällt..men imorgon är de dit igen som gäller.
 
Varit uppe sedan 7, hunnit med en promenad på ca 45 minuter, cyklat på mitt nya träningsredskap i 20 minuter. Blir mer ikväll när det är Glamour på TV..haha..cykla cykla cykla är bra för knäet. Fast nästan roligare att cykla i naturen, tyvärr pnka på den och inte orkat ta tag i och fixa det, får väl göra det till helgen..kanske..haha
 
Snart blir det ut i lite ärenden....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: