VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka och på väg

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Ny vecka igen. På väg till min aktivitet och hemma vid 16.30 ikväll.
Glömmer alltid bort att jag har min blogg app i telefonen, men idag kom jag på det igen. 
 
Sjukgymnasten klockan 10 som vanligt, mån-, ons- och fredag även denna veckan.
Tur man kan gå fast att främre korsband är av. Människokroppen är ett helt mysterium för sig.
Tung i huvudet av all värme, behövs ett rejält åskoväder och regn även om jag inte alls gillar åska.
 
Just det ja, igår såg jag klart säsong 8 av serien 24. Tänk att jag redan är framme vid den säsong som sänds på tv, får se om jag ger mig på den, eller väntar tills jag har alla 24 avsnitt, den är ju så spännande så jag har inte lust att vänta i månader ifall den slutar mitt i.
 
Ha en bra dag allihopa
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: