VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sysselsättning

Kategori: Jag o min vardag

 
*flämt o stön*...Puh vilken värme det är alltså, jag fixar verkligen inte att vara ute i solen.
 
Nyss kommit hem, lite svalare i lägenheten tack och lov, plus en fläkt i taket i vardagsrummet. 
 
Varit iväg på en introduktion i Klippan på Öresundsbemanning. Verkar helt ok.
Väldigt slappt verkar där vara.
 
Börjar kl: 8.00 varje dag, men jag kan åka med tåget in 7.49 istället för 7.19, väldigt snällt tycker jag.
Sen söker vi jobb till kl: 10, varav 30 minuter är frukost. Efter det har vi friskvård kl: 10-11 varje dag, man får chansen att gå ut och röra på sig eller vad man nu vill göra för nåt, funderar på att snacka med sjukgymnasten och ha min tid hos dom den timmen. Annars får jag väl ut och promenera, allt för mitt knä.
kl:11-12 är det nån workshop och även kl: 13-14.
Middag har vi kl:12-13.
På eftermiddagen kl: 14.00-15.30 så ska vi packa lakrids, bara för att man inte ska sitta hela dagarna.
Och sen tar jag tåget hem 15.50, känns helt ok.
Just de ja, vi slutar kl: 14 på fredagar.
 
Nu är det en handlingsplan med att hitta rätt yrken för mitt knä, vilket jag kan få göra bl a genom att praktisera för att se vad mitt knä orkar. Men inte akruellt än, eftersom jag precis kommit igång med rehab av knäet. Men att leta företag i väntan är inte fel, så det får det bli.
Allt blir ju som att starta från noll igen, eftersom jag inte vet vad framtiden säger om knäet ang vad jag kan jobba med.
 
Träffa på 2 kända ansikten där inne, som jag gick på Eductus med förra året vid denna tiden.
 
Nä nu ska jag ta och äta lite, kokt ägg och knäcke känns som en bra idé
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: