VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tar dagarna vägen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Knappt lönt och åka in till ÖB idag ju, vi fick sluta tidigare så jag var hemma kl:11, men snällt att vi fick det i alla fall.
 
Hunnit med en promenad till Netto och Ica med mamma.
 
Var tar dagarna vägen, redan fredag igen, inga planer för idag, men allt kan hända, klockan är ju inte så mycke. Fest? Nja, lite sugen kanske pga vädret, mina tankar är då att sitta ute ett gäng och dricka och snacka "skit", men med vem och om det blir får vi väl se. Längesen man var på ängen och hade skoj, inte en enda gång än i år, får väl se om det blir nåt med det. Saknar ju det faktiskt. Minns sommaren 2012 då var vi många där och hade riktigt skoj även om där var en del intriger eller vad man ska kalla det. Men det positiva väger över de negativa för mig.
 
Nästa vecka oxå på ÖB, sedan har jag 2 veckor semester. Inga planer som vanligt, tar det som det kommer. Sommarkortet kan ju ta mig var som helst i Skåne, så något äventyr blir det kanske. Väla är inplanerat med mamsen i alla fall. Så en plan hade jag visst ändå..haha!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: