VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

5,6 och 67

Kategori: Motion & hälsa

 
Rundan jag nyss kommit hem ifrån var riktigt rolig. Gick på små stigar och större skogsvägar, lite asfalt, upp och ner i en del backar. Ut på en del slingor som finns markerade här och var. Tur man har bra lokalsinne. Och sen hade jag ju hästar i 26 år, så alla dessa vägar och skogar kan jag ju utan och innantill....
 
Men när jag hade gått ca 3,5 km så började mitt knä säga ifrån riktigt ordentligt. De vek sig utåt hela tiden mer och mer, vilket det gör i vanliga fall när jag går mycke, men idag var de värre. Kändes nästan som att jag inte skulle klara och gå hem och till saken hör att jag visste att jag hade minst 2 km hem.
 
Men hem kom jag och rundan sluta med 5,6 km på 67 minuter. En väldigt bra tid trots knäet. 
Skönt att det bara är 2 veckor kvar tills jag ska träffa min ortoped läkare. Behöver verkligen få veta hur läget är, 3 år sen nästa månad som jag trasa sönder knäet
 
Men jag ger mig inte, promenader kan aldrig skada på nåt sätt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: