VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Allt som allt 104 kr extra per månad

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag fyndat för endast 349kr/mån i 2 år. priset börja på 599 kr/mån men jag höll på mig till ett bättre pris . Detta belopp innebär en ny telefon och surfplatta, för endast 104 kr mer per månad än jag har nu, eftersom jag tidigare laddade med 245kr/mån. Det kallar jag ett riktigt kap.
 
Nu ska jag bara fundera på om jag vill flytta över mitt gamla nummer eller ta det nya jag fick, för detta är ju 3 och inte comviq.
Trodde aldrig jag skulle lämna comviq, haft de som operatör sedan 1997.
Men med detta erbjudande gick de inte och tacka nej, så kan det gå när man åker på marknad, Åbymarknad har jag varit på idag.
 
Fick med mig kryddor och en löpare till mitt köksbord hem oxå.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: