VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fullt ös

Kategori: Fest/Party

 
 
Blev bjuden på fest igår kväll, så de var snabba ryck här hemma att bestämma mig för om jag skulle och kastade mig i duschen.
 
Hemma hos Madde kom ävem Maria och Magnus. Trevligt och mysigt på hennes balkong. Och de nya vinet jag hade köpt var skitgott, så de var ett bra köp och fler flaskor ska ska köpas hem.
 
Rätt vad det var så var klockan halv 10 och alla fick bråttom för tåget gick 21.50, jag sa att vi aldrig hinner och det hade vi inte gjort om inte Rickard hade kommit körande, tvingade honom....haha...att köra oss till stationen, och det var tur för vi hade aldrig hunnit gå.
 
Häftigt tåg vi åkte med, snyggt som fan
 
 
 
Hamna sen på Milano i Klippan där de var karaoke, en del kända ansikten, men mest konstigt folk.
 
 
Tack för att jag hann vända bort ansiktet. Gillar inte alls och vara med på bild ju..haha
 
Idag är det dagen efter och jag mår som en prinsessa. Och påtal om de så är de kungligt dop idag, de måste man ju följa på TV tycker jag
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: