VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kategori: Tankarna flödar

 
Nu är jag fan trött på att ha grannar. Att man aldrig får sova när det är natt, blir väckt runt 1 på natten och sen är det igång igen vid halv 5-5 på morgonen. Hur svårt är det att visa respekt och hänsyn. Trodde alla människor fattade sådant när man bor som man gör, men å nej inte här inte. Jag skiter i om folk har fest när det är helg, men vardagar är fan fel, det är då folk ska upp tidigt för att jobba osv.
 
Ska göra slag i saken och söka lägenhet på annan ort, orkar inte ha det så här. Får sova typ 3 timmar per natt, och vissa dagar ska jag upp halv 7. Jag behöver oxå min sömn för att fungera även om jag alltid sovit dåligt och få timmar, men detta som pågår nu tar priset. Här är fan aldrig lugnt
 
Har dessutom stora problem med min IBS och misstänkt magsår.
Jag behöver lugn och ro. Måste jag köpa ett tält och sticka så långt ut i skogen jag bara kan för att få lite tystnad? Ja, det verkar så faktiskt. Någon som vill med för jag är mörkrädd...men fan ta dig om du snarkar, då får du inte hänga på..haha
 
Imorgon är det Rock i parken i Klippan, kanske blir att åka dit beroende på väder och så, kanske skulle göra det och sova borta för att i alla fall slippa störiga grannar.
Hatar/ogillar/kan inte sova borta.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: