VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Morgonstart

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Morgonrunda på 4,8 km avklarad och frukost intagen, bestående av makrill på knäcke och kokta ägg. Det var inte helt fel. Och en bra start på morgonen.
 
Snart blir det att färga håret (om jag orkar/känner för det). Ta en dusch och sätta mig på tåget och träffa en viss person. Sådant här härligt väder kan man bara inte sitta inne i. 
 
Och från och med idag börjar ju sommarkortet gälla, frågan är hur mycke jag kommer och vara hemma denna sommaren..haha. Tack ni underbara vänner på andra orter än hålan Perstorp. 
 
Flytta? Ja absolut
 
Just de ja, beställde en del kläder igår via nätet, och nu bara längtar jag tills dom kommer. Hoppas allt passar och är vad jag söker
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: