VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu ska de matchas

Kategori: Jag o min vardag

 
Såg då alltså "Revenge" igår, 8 avsnitt som jag slipper sitta o vänta på att TV 3 ska sända vecka efter vecka.
 
De slutade både dumt och bra...grr.. undrar hur länge man nu ska behöva vänta på säsong 4. Till hösten bara hoppas jag.
 
Nu hoppar jag tillbaka till serien "24" som är full av riktig spänning hela tiden. Massa säsongen framför mig, härligt. Har man nåt att titta på sena kvällar/nätter, eller när de inte är nåt speciellt på TV.
 
Nähä, nu sticker jag till IKEA för att köpa hem lite ny inredning. Bl a den där TV bänken jag velat ha ända sedan jag köpte nytt soffbord i januari, samma serie och matchar varann ju. Kommer och bli sjukt fint. Och nöjd blir jag :)
Vad mer det blir, får man se när man är där och går runt, finns ju så mycke fint och billigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: