VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tvingade mig..haha

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Paketet bara stod där inne på badrumsskåpet och skrek och skrek, vilket den gjort i typ 2 veckor..haha. Så jag fick ju vara så snäll och använda möget.
 
Så nu är utväxten svart igen i håret. Usch, hatar det..tar en hel evighet att skölja ur, plus jobbiga 45 min o vänta med de i håret, kliar o svider o allt möjligt. Ja ja, den som vill bli fin får lida pin.
 
Fick ett roligt telefonsamtal med, så nu är frågan om jag ska sätta mig på tåget till Hässleholm ikväll och åka iväg för lite skoj. Var ju iväg igår i Helsingborg. Men å andra sidan, jag bor ensam och gör som jag vill när jag vill alla dygnets timmar...de ni..hehe
Det positiva är ju att jag åker gratis/billigt med sommarkortet...ååå som jag ska utnyttja detta denna sommaren, har så mycke planerat, så det blir säkert bra. Eller ja, planerat o planerat, inget jag gör. Men har och välja på om jag vill/känner för att göra det.
 
Någon där ute som vill hänga på, går de säkert o fixa, men då får ni hojta till
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: