VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vuxna människor som ljuger

Kategori: Tankarna flödar

 
Vad är det för fel på er? Hur svårt är det att säga nej, eller bara rätt och slätt säga som det är.
 
Nä då ska de kommas med ursäkter som inte ens stämmer, ni vet väl att en lögn alltid avslöjas i slutändan. Det gäller även dumma vita lögner.
Exempel på det är att säga en sak och sen läggs en status ut på facebook och personen är avslöjad. Tror ni verkligen man behåller vänner på det sättet.
 
Jag har alltid kört rakt och ärligt oavsett om det glädjer eller sårar, fast på ett bra sätt så personen förstår och inte går där och är just sårad. 
Därför lovar jag heller aldrig något, för jag som person kan ändra mig i sista minuten och vill aldrig boka upp mig i förväg, och detta vet alla mina vänner, och därför blir de aldrig några missförstånd med vad jag vill och inte vill och jag slipper göra så fult som ni andra, ljuga/vit lögna osv.
 
Så skärp er, ni får inte fler vänner för att ni tror att ni kan dölja något, för de kan ni inte. Jag har kommit på flera personer med detta och jag har slutat konfrontera pga att jag anser att de inte är riktiga vänner. Vad jag gör istället är att jag utesluter dessa ur mitt liv.
 
Kan man inte vara ärlig så har man inte i mitt liv och göra
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: