VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en veckas sista dag

Kategori: Jag o min vardag

 
Äntligen mår jag lite bättre och det börjar se ljust ut (hoppas jag), förkylning i 2 veckor är ingen höjdare, hemskt när förkylningen dessutom satt sig på balansnerven i örat. Så idag ska jag försöka städa riktigt ordentligt eftersom nästan allt blivit lidande här hemma. 
 
Ska dessutom på midda hos mamsen ikväll, revben som ska bli skitgott. Inget man äter ofta precis. Och vad är så gott som mammas sås, kokt potatis och revben, tror de blir kokta morötter oxå..mums ska det bli i alla fall.
 
Just de ja..Farmen final ikväll. Vem tror ni vinner? Jag hoppas på Cornelia eftersom hon varit med från dag 1. Håller tummarna, ja ja okej då, tårna med då..haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: