VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Person of interest

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
 
Idag har jag latat mig lite, fast jag gick ur sängen klockan halv 8 i morse. Men kändes som det var en sådan dag. Har mest kollat säsong 3 av serien "Person Of interest", spännande och bra serie som ni bör kolla upp, ni blir inte besvikna.
 
Nja inte helt latat mig kanske, har ju fixat frukost, lunch och diskat. Men annars bara lat, lat och latedag..haha. En sådan dag får man ha utan och skämmas, så de så.
 
Men imorgon har jag en hel del och göra. Möte mellan 9-11 till exempel och någon gång under dagen hoppas jag på en promenad med en person som ville gå detta med mig framöver. Om inte så går jag ensam, mitt knä behöver detta, ska ju in på röntgen nästa veckan och sen kommer jag att få en tid till en ortoped för att prata igenom min skada som jag fick för snart 3 år sedan. Jag måste ju få veta vad jag kan och inte kan göra. Vill ju inte det ska bli värre.
Och nu har äntligen förkylningen börjat ge med sig, men jävla hostan är kvar, men tänker fan trotsa den med ut i friska luften och promenera. kan ju inte bli värre, eller............
Och det är dessutom sagt att det ska bli sol och värme hela helgen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: