VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget borta, men väl hemma blev det

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Varit inne i Hässleholm och träffat Emma och haft en dag på stan och en liten fika på ett café med henne. Varit jättetrevligt och roligt.
 
Hittade 2 par jeans, men som vanligt när jag har pengar att spendera så blir jag velig och kluven och har beslutsångest. Oxå var där massa tröjor, men va fan, alla är ju långa och går ner över röven, jag vill inte ha såna. Så det sluta med att jag kom hem utan kläder. Däremot var jag på barnavdelningen och upptäckte att deras tröjor i storlek 170 inte är så små, så kanske jag kollar där igen. Det enda som märktes var att de var lite tajta över brösen, men så är de med stora tuttar..haha.
 
Men å andra sidan kan jag åka in en annan dag och köpa de där jeansen, ingen panik lixom.
 
När jag kom hem så mötte mamma mig vid tåget, vi hade fått paket som skulle hämtas ut. En vit luvtröja till mig från bonprix.se  så ett klädesplagg fick jag ändå med mig hem idag.
 
Den luvtröjan har jag redan i svart, och den var så skön, därav en vit oxå. Och nu funderar jag även på att köpa den röda.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: