VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1:a advent

Kategori: Jag o min vardag

 
Då är dagen här, 1:a advent. Och min lägenhet glänser och är fullproppad med julpynt. Så himla mysigt. Så idag ska jag i stort sett inte göra någonting mer än laga till en god biff stroganoff och bjuda mamma på middag. Och då blir det att tända första ljusey
 
Ny månad imorgon och idag är det 24 dagar till julafton och 31 dagar kvar på detta året. Detta året har verkligen rusat iväg. 
 
Mycke mer än så här har jag inte och meddela er just nu. Delar ju inte allt i mitt liv här såklart. Jag är en väldigt privat person och vill vara hemlig eller vad man nu ska kalla det.
Men alla har inte med att göra vad jag gör när det är helg eller vem som kommer hem till mig. En del vill inte ens synas i bloggen pga att de är just privata precis som jag.
Hela världen har lixom inte med och göra vad folk gör.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: