VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Halloween

Kategori: Jag o min vardag

 
Temat denna helgen, ja eller helgen heter ju så.
 
Är bjuden på en fest där det är ett måste att klä ut sig, inga problem, bara kul. Men festen är på annan ort och ni vet ju hur jag är med att sova borta, så hittar jag ingen som kan köra mig hem på natten så blir det att stanna hemma. Kanske någon läsare som är sugen på att åka med om jag ska dit? Ni vet hur ni får tag i mig!!!
 
Sen äter jag ju en del mediciner och utredningen för Menieres sjukdom börjat och vet inte om jag är så sugen på att dricka då. Gillar inte att dricka med mediciner i kroppen.
Sen är det kanske inte så lämpligt heller med tanke på att yrseln kommer och går, finns fler symptom men de kan kvitta. Inte det som detta inlägget handlar om.
 
Får se när jag kommer hem idag, vad som händer. Nu är min frukostrast över
 
Så hur är det med er då, ska ni klä ut er och gå på fest?
 
 
 

Kommentarer

  • Susanna Maria J säger:

    Själv tycker jag att halloween är så läskigt så stannar nog hemma och väntar på att det ska gå över ;) hihi

    Svar: Naw, är det så illa :P haha
    shaminelle

    2014-10-31 | 10:42:56
    Bloggadress: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här: