VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måste berätta

Kategori: Tankarna flödar

 
Även om jag inte precis bryr mig.
 
Men av någon konstig anledning så tappade jag 15 kg på 3 månader (mars-juni) och ändå proppade jag i mig choklad som en galning..haha. Visst att jag bytte ut den röda colan mot den svarta, ja cola zero då alltså.Vilket jag gjorde endast pga att tandläkaren alltid ger mig beröm för fina starka tänder, och då vill jag ju inte fördärva dessa pga nån jävla sockerbomb. Men fattar ändå ingenting, men nu har jag stått ganska stilla de senaste 3 månaderna. Vilket jag inte heller bryr mig om.
 
Folk började säga till mig att jag inte fick försvinna osv och jag fatta ingenting, så jag fick ställa mig på vågen och då såg jag. Och när sommaren var slut och jeansen skulle fram, ja då kom det, alla mina jeans är för stora och särskilt mina favoriter, helt säckiga och pösiga..snyft..och ändå har jag aldrig haft nån rumpa, men gissar på att låren minskat. Likaså vad gäller tröjor, har fått gå ner i storlekar där, så magen har ju verkligen minskat. Men brukar inte brösten oxå minska när man går ner i vikt, eller det kanske bara är för de som fick större o större bröst när de gick upp i vikt. Jag menar, mina har ju alltid varit stora. Ja ja, inget jag heller bryr mig om.
 
Jaha och där fick ni lite ointressant och läsa. Men jag kom till att fundera på detta eftersom jag inte ändrat någonting i min mat ju. Jag äter de jag vill och känner för, mat är gott och man lever bara en gång
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: