VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tack alla fina människor

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Igår var en mycket bra dag. Det var min födelsedag och oj vad mycket grattad jag blev, på facebook, telefonsamtal och sms i massor och såklart besökare
 
Känns himla kul att det finns så många människor som tänker på en, även om jag inte firar längre.
 
Skulle egentligen bjudit mamsen på middag, men hon ligger i lunginflammation så vi fick ställa in det. Tar det helt enkelt en annan helg eftersom det är en maträtt vi båda varit sugna på länge.
 
Idag är det ny vecka..igen...känns att det är höst, blir mörkt tidigare o tidigare. Grått och riktigt ruskväder idag, trädens löv ändrar färg i en väldig fart och trillar av.
Men vad gör det, hösten är fin i sina färger och det innebär att min älskade vinter snart är här.
Åååå vad jag vill ha snö alltså, i massor, helst en meter som man kan plöfsa runt i.
 
De enda trista med höst och vinter är att jag inte kan ta mina dagliga kvällspromenader eftersom jag är ganska så mörkrädd...brrrrrr. Går inte gärna ut ensam i mörkret. Får lägga dessa promenader på helgerna istället. och snart är det lika mörkt på morgonen...brrr...inget vidare att gå till tåget varje morgon, men såklart gör jag det, måste ju. Tar en väg där jag vet att jag stöter på olika människor här och där, och hoppas på att alla är snälla och inte vill något ont.
 
 
Nä nu ska jag fixa lite middag, kom ju hem för bara ca en halvtimme sedan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: