VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dubbelt upp

Kategori: Kläder

 
 
Varit en sväng i Hässleholm idag för att förnya mitt id-kort. Och när man jämförde nya fotot med det på de gamla id-kortet så såg man ingen förändring på mig i utseende, ganska kul ju eftersom det ändå gått 5 år.
 
Var bara tänkt att skaffa nytt ID och sen åka hem, men hamnade på Lindex och det var dumt. För där hängde en skinnjacka och ropa på mig, provade den och blev såld, hängde tillbaka den. Gick och tog 2 st 4-pack ankelsockar och sen sa jag till mamma.."åker jag hem utan jackan kommer jag och göra mig själv ledsen"..haha...så jackan fick följa med mig hem, såklart
 
Hm, på bilden ser man inte det i sidorna på jackan längs med midjan och detsamma gäller på undersidan av armarna. Men den är skitsnygg och annorlunda och framförallt midjekort.
 
 
 
 
 
Och jag som redan väntar paket med en bomberjacka som jag beställde häromdagen, ja ja jackor kan man inte få för många av, eller
 Får väl visa bild på denna oxå då, även om den inte kommit än
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: