VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fått min dom

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Sjukgymnasten har nu kommit fram till att mitt knä är så pass ostabilt att hon kommer att skriva i sin rapport till ortopeden att det behövs en operation för att jag ska kunna fungera i min vardag vad gäller allt.
Har ju dessutom fått Meniéres som ni redan vet., vilket påverkar min balans.
 
Har tränat flitigt hos sjukgymnasten i snart 3 mån och vi ska köra på i ca 3 månader till för att bygga upp muskulaturen runt knäet och benet. Vilket även kommer att hjälpa mig när operationen är gjord. När den väl är gjord blir det kryckor en tid och sen köra igång rehabilitering som kan ta upp till ett helt år.
 
Men det välkomnar jag hellre än att gå och halta, ha sån värk och att knäet viker sig med jämna mellanrum, vilket gör så förbannat ont (ja, ni som varit med när det hänt vet ju hur jag vrålat av smärta)
 
Tur att det finns ett sätt att fixa ett nytt korsband.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: