VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fråga mig inte

Kategori: Jag o min vardag

 
Hade ju fest i fredags med Madde och Maria. Trevligt och så, men sen gick vi till karnevalen, minns jag köpte en öl. Och sen helt plötsligt vaknade jag upp halv 7 i lördags morse i min säng och vet ingenting om något. Men hittade min telefon trasig, ja själva displayen längst ner i höger hörn, krasad oxh några längre sprickor, men den funkar i alla fall...FAN ändå.
 
Jag måste ha varit bra full i alla fall...haha. Jo jag vet att jag saknade min telefon på karnevalen och var orolig att jag tappat den och gick hem för att kolla om jag tappat den. Vad klockan var då, ja det vet jag inte.
 
Nu är det slutfestat för mig på bra länge, vet exakt vad jag ska fokusera på istället.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: