VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Världens bästa mamma

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag fyller mamsen år, världens bästa mamma!!! Var där tidigt i morse med en present och har nog aldrig sett henne så glad som hon blev för den. 
Det är något hon letat efter länge som hon vill samla på till sitt skåp i hallen, glömt och ta kort, så får väl göra detta när jag ska upp dit på middag ikväll.
Ja hon hann före mig, tänkte ju att det skulle vara jag som bjöd henne på middag
 
 
 
Är ni nyfikna på helgen? Haha..okej då.
Valde en lugn sådan faktiskt.
 
Men på fredag är det karneval och då ska jag ha fest hemma hos mig med några vänner, och sen sticker vi ner till karnevalen och ser om den kan leverera.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: