VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Världens klagomur

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Jag har valt att ha vänner där jag slipper lögner, skvaller, intriger, gnäll osv
 
Men ändå drabbas jag av sådant tack vare facebook. Inte för att jag sitter där o läser runt och scrollar och sånt där. Utan så fort man loggar in så dyker de bara upp massa skit. Sen finns det dom som skriver allt dom gör från de vaknar tills de går och lägger sig, där kan man ju undra om de inte har något liv alltså.
 
Ja ja detta har jag ju sett i flera år nu, men funderar skarpt på att lägga ner min sida där. men sen är det synd eftersom det gynnar min matblogg i olika grupper, plus min egen där jag delar mina recept m m.
 
Så hur löser man då detta, jo med att stoppa alla aviseringar från allt folk som bara snackar massa skit, hänger ut folk, klagar och gnäller. Så jag får väl ta en dag till att göra detta och sedan känna efter om jag vill vara kvar.
 
Men är riktigt trött på facebook faktiskt, även om jag inte loggar in där så ofta.
 
Så ser ni mig försvinna så vet ni varför, de som vill ha tag på mig har mitt telefonnummer och vet var jag bor och ni andra som inte har det, ja det betyder ju att jag inte vill ha er i mitt liv pga någon anledning.
 
 
Hoppas ni alla får en trevlig tisdag för nu sticker jag iväg till Klippan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: