VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hässleholm

Kategori: Jag o min vardag

 
Varit på shoppingrunda i Hässleholm med mamsen, och som vanligt när jag har massa pengar så hittar jag knappt något. Tyckte det mest fanns sånt som jag kallar tantkläder. Gillar inte massa färger och mönster och sånt där. Och några byxor/jeans blev det inte, för upptäckte att jag just nu befinner mig mellan två storlekar. Så ett par var lite för tajta och det andra paret säckiga. Hmm..vad gör man då. Går ner i vikt eller...haha..ja ja vi får väl se. Snart sommar och då gillar jag inte långa byxor ändå
 
Hitta i alla fall en tunn långärmad på H&M för 99 kr
 
 
 
Och såklart som alltid 3 par boxer på Lindex, tag 3 betala för 2, bra att det erbjudandet alltid finns.
Plus ankelsockar som är sååå sköna, köpte ju likadana i andra färger för ett tag sedan
 
 
 
Oxå var där en stor matmarknad med mat från 15 länder och typ 20-30 stånd. Polen, Italien, Grekland, USA, Storbrittanien, Ungern, Frankrike m fl
Kolla bara in detta här med massa handgjort godis från Storbrittanien. Såg så gott ut där det låg, men nope köpte inget. Blev lixom aldrig riktigt sugen. Är ju inte den där godisgalningen, mer chips och choklad, ja eller mest choklad faktiskt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: