VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Köp & gåva

Kategori: Jag o min vardag

 
Tog en runda till Ica medan det var uppehållsväder, ja trodde vi för precis när vi sätter oss på cyklarna så börjar de regna. Var ju bara tvugna och ge oss ut eftersom paketet från Ellos hade kommit, nyfiken som man är. Snabb leverans, beställde i lördags.
 
Så nu har jag äntligen mina extra stötdämpande walking/löparskor. Vilket jag måste ha eftersom jag saknar främre korsband i höger knä sedan 2011, äntligen kan jag gå i ordentliga skor på mina rundor i skogen. Och nej springa kommer jag inte och göra för det varken kan eller får jag. Rehabiliteras ju fortfarande hos sjukgymnast för att utreda om operation. 
 
 
 
Köpte även en bukett rosor till min snälla mamma. Aprikosfärgade, syns lite dåligt på bilden
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: