VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Graceland

Kategori: Serier

 
 
Jaha gott folk, då var det dags igen. Hittat ännu en bra serie, som jag börjat kolla på. Kollade upp den och säsong 3 är pågående just nu i USA. Så nu har jag ett X antal avsnitt framför mig, eftersom jag bara är på säsong 1.
 
 
Graceland utspelar sig i södra Kalifornien och följer en rad olika agenter från bl.a. FBI och DEA. Serien är (svagt) baserad på riktiga händelser och uppkallad efter Elvis Presleys kända sommarhus vid namnet Graceland. De olika agenterna som bor tillsammans i strandhuset Graceland, får smaka på en stor förändring när den nyblivna FBI-agenten Mike Warren kommer dit. Men snart visar det sig att han inte bara var ditskickad för att ersätta en annan agent, utan även för att utreda FBI's legendariske agent Paul Briggs.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: