VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Defiance

Kategori: Serier

 
 
Hittade en ny serie i helgen, haft den ganska länge och nu när jag sett säsong 1 och halva av säsong 2 så fattar jag inte varför jag inte kollat på den tidigare. Precis min smak ju. 3 säsonger finns i dagsläget, spännande o se om allt tar slut när den är avklarad eller om där är en öppning för fler säsonger
 
Serien utspelar sig år 2046, jorden har radikalt förändrats efter att en främmande ras försökt terraformera jorden till ett annat klimat. Detta har lett till att många djur och växter har dött ut, medan några nya har tillkommit. Serien följer Joshua Nolan och hans adopterade dotter Irisa som är en Irathient, och deras liv som nya i staden Defiance. Staden som är byggd på ruinerna av St Louis är en självständig stad där flera olika Votanraser och människor bor tillsammans
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: