VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fynden

Kategori: Kläder

 
 
Idag kom äntligen mina kläder från haléns.
 
Byxorna är supersköna, svårt och förklara känslan, men dom är maskinstickade och riktigt mjuka och varma, så kan nog absolut ha dom i vinter. Ska testa eftersom jag inte är frusen alls av mig.
Synd bara att dom är en storlek för stora, och vill inte skicka tillbaka eftersom dom är slutsålda.
Endast 150 kr per plagg, det kallar jag fynd
 
 
Framsidan
 
 
 
Baksidan
 
 
 
Oxå var där en stickad tröja med, en långärmad i exakt samma material som byxorna. Och framsidan är täckt i skinn, riktigt cool och rockig tröja. Helt klart min stil.
En liten aning längre bak än fram, jäkla mode det är nu, gillar ju inte långa tröjor alls
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: