VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hobbit: Femhäraslaget

Kategori: Filmtips

 
 
Såg denna filmen igår hemma i soffan och till er som ännu inte sett den på bio och inte ska.
Ja då kan jag tipsa om att den ligger ute på swefilmer.com, bara att bli medlem och sen klicka på filmen och titta direkt. Absolut inget fel på filmen, det är som att se den på en köpt dvd 
Bästa sidan att kolla filmer och serier på, jag menar, vem laddar ner nu för tiden när det går att göra så här.
 
 
Avslutningen i Bilbo Baggers äventyr tillsammans med Thorin Ekensköld och de tretton dvärgarna. Efter att ha återkrävt dvärgarnas rike från draken Smaug har gruppen oavsiktligt släppt lös Smaug som rasande låter sin eld drabba de försvarslösa i Sjöstaden. Thorin är besatt av den återfunna skatten och offrar såväl vänskap som ära för att inte förlora den trots att Bilbo desperat kämpar för att få honom att ta reson. Slutligen tvingas Bilbo fatta ett riskfyllt beslut – men ännu större faror väntar. Den mäktige fienden Sauron har skickat en armé av orcher för att anfalla Ensliga berget, något som undgått alla förutom Gandalf.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: