VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kock drömmen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Var nyss och rota i frysen för att se vad jag vill ha till middag ikväll.
 
Och då kom tankarna till att min kock utbildning jag började på hösten 2013 hade idag betytt att jag varit färdig kock. Trist att det inte gick vägen för mig där.
 
Men läkare osv sa att man inte kan jobba som kock, stå upp hela dagen och gå runt på ett hårt golv när man har en korsbandsskada. I detta fallet saknar jag det främre korsbandet sedan sommaren 2011. Och som ni vet så går jag ju på rehab hos sjukgymnast på Kupolen i Klippan. När hon tycker att jag är klar där så ska hon skriva en utredning till min ortopedläkare och sen ska de avgöras om jag kan får en operation eller inte. 
Jag kan inte ens springa och får inte simma, vilket är trist, för att gå på badet och simma hade varit skoj. Som det vattendjur jag är :P
 
Tänk och få ett nytt korsband och kanske hoppa på kockutbildningen igen, hade ju varit drömmen.
Om inget annat så har jag i alla fall min utbildning som Polymertekniker, vilket i stort sett betyder maskinställare inom plast. Den examen tog jag 2009. 
 
Nähä, åter till vad jag ska ha till midda kanske. Tror de blir fisk av nåt slag faktiskt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: