VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Orphan Black

Kategori: Serier

 
 
Började på en ny serie igår, "Orphan Black", är på säsong 1 och finns bara 2 så här långt. Men säsong 3 börjar i april i USA.
 
En serie som jag haft i tankarna väldigt länge, men eftersom jag följer typ 30 serier redan så lät jag den vara. Så tack vare uppehåll från de flesta serier så gav jag igår denna en chans, och det ångrar jag inte. Nu har jag svårt och slita mig ju. Så båda säsongerna lär vara sedda innan måndag morgon, helt klart.
 
Den handlar om Sarah, en kvinna som stjäl identiteten av ett självmordsoffer som ser exakt ut som henne.
 
Mer vill jag inte berätta, fall i fall någon vill titta på den. Vet ju själv hur trist det är om någon berättar i förväg om något man ska titta på.
Men lovar att den är fartfylld, spännande och intressant. Man kan väl kalla den thriller med inslag av
sci-fi, men inte den sortens sci-fi som ni kanske tror. Ge den en chans, ni kommer inte att ångra er
 
 
 

 

Kommentarer

  • bella säger:

    Den verkar bra :d letar efter nya serier, så ska nog kolla in denna

    2015-01-17 | 14:15:49
    Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se
  • nathalie säger:

    Har också tänkt kolla på den! Hur många avsnitt måste man ge den innan man verkligen fastnar?

    2015-01-17 | 23:21:32
    Bloggadress: http://nawtaas.se

Kommentera inlägget här: