VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tröttare än tröttast

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Har pratat med flera personer idag som känner som jag.
Andra dagen i rad här. Känns som jag aldrig vaknar, går runt och är trött hela tiden. Fattar ingenting, och imorgon ska man börja gå upp kl: 05.30 igen.
Så med andra ord så kommer jag väl att bli vrålpigg typ runt 22-tiden ikväll som de senaste 2 kvällarna som gått...suck på den.
 
För mig som typ aldrig är trött så känns detta ju konstigt. Behöver som regel bara 5 timmar sömn per natt. Men nu känns de snart som jag varit vaken i 3 dygn ju. Ja ja finns värre problem ju
 
Förresten nyss invigt min vita proslinsgryta som jag fick av mamma i julklapp. Blev korv stroganoff, storkok såklart. Lite middagar för infrysning, bra att ha och ta med som matlåda.
Inte jätteglad för korv, men en å annan gång går det bra som stroganoff eller ugnsbakad.
Men sen får vi se om det blir matlådan imorgon, har ju ett antal timmar på mig att avgöra detta.
 
Nähä, dags för en massa pappersarbete, plus en hel hög mail att svara på. Går verkligen bra för min matblogg. Kul himla kul är det....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: