VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

True Blood

Kategori: Serier

 
 
När serien började 2008 så kollade jag säsong 1, men tappade intresset pga så många andra bra serier jag följer. Men nu under min ledighet när alla andra serier har paus under jul och helger, så passade jag på att ta upp tittandet av serien. Vilket blev så galet att jag sett alla säsonger nu under min ledighet, och ångrar mig inte en sekund. Beroendeframkallande helt enkelt
 
Kommer att bli tomt utan serien. Och tror många tycker som jag, att Alexander Skarsgård gör sin roll så jävla bra som vampyren Eric, och sen ska vi ju inte snacka om hur läcker den mannen är. Behöver jag ens säga att jag drägglat, ja inte bokstavligen, men tror ni som känner som jag fattar...haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: