VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Wentworth

Kategori: Serier

 
 
Så heter en serie jag hittade igår på tv4play.
 
http://www.tv4play.se/s%C3%B6k?utf8=%E2%9C%93&q=wentworth&button=
 
Vet inte om de går att klicka på länken, annars är de ju bara att kopiera den o lägga den i adressfältet.
Finns bara 4 avsnitt av säsong 2 ute just nu, och vet ej än vilken dag den går på, men gissar på söndagar, får väl se
 
I alla fall är det en serie om ett kvinnofängelse och jag tycker den är bra så här långt
 
Handling:  Bea Smith blir dömd till fängelse efter att hon försökt döda sin våldsamme make och hamnar på Wentworth. Hon kastas in i en värld av våld bland de kvinnliga fångarna som styrs av den lesbiska Franky.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: