VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår var det onsdag!!!

Kategori: Kläder

 
 
Och då satte mamma och jag oss på tåget till Hässleholm för en shoppingrunda, måste ju använda sommarkortet. Men tyvärr så kom jag inte hem med så mycket. Så är det att vara jag, är sååå kräsen när det gäller kläder och gillar inte det kvinnliga alls, men sådan är och har jag alltid varit. Jeans och en tröja räcker för mig.
Kjolar, klänningar, blusar och annat krims krams mönstrat och annat sånt där har aldrig funnits i mina garderober.
 
Så igår blev det:
 
En tröja från H & M
 
 
 
Och som alltid trosor och ankelsockar från Lindex
 
 
 
 
När vi sedan gick av tåget här hemma och kom vid torget så var jag ju bara tvungen att köpa jordgubbar av mannen som satt där
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: